Facultad de Educación: Una tarde por la lengua aragonesa


El próximo jueves, 16 de mayo, a las 20:00 horas, se organizarán una serie de actividades lúdicas y culturales en torno a la lengua aragonesa en la cafetería de la Facultad de Educación de la Universidad de Zaragoza (Avda. San Juan Bosco, 7), dentro del evento titulado “Tardada por a Luenga Aragonesa”, en el marco de las actividades del Espacio 3E.

En ellas, se llevará a cabo una muestra de música e instrumentos tradicionales aragoneses, se realizarán actividades lúdicas y culturales –relacionadas todas ellas con la lengua aragonesa– y se proyectarán algunos vídeos cortos sobre su enseñanza. Asimismo, habrá sorteos y regalos, relacionados igualmente con el aragonés, se expondrá música moderna en aragonés y se contará con una actuación sorpresa.

Con este acto, se busca informar y concienciar sobre la situación de este patrimonio cultural propio de nuestra Comunidad Autónoma, en delicada situación y con necesidad de promoción y protección, como reconocen organismos y documentos legales nacionales e internacionales, tales como la Carta Europea de las Lenguas Regionales o Minoritarias, el Consejo de Europa, la UNESCO, la Constitución Española y el Estatuto de Autonomía de Aragón. Con ello, se quiere incitar a la reflexión sobre el papel de la comunidad educativa en general, y de nuestra Facultad de Educación en particular, a la hora de preservar este bien cultural.

Bandera de AragónDesfruta de una tardada por a luenga aragonesa en a Facultá de Educazión

O benién día chuebes, 16 de mayo, a las 20:00 horas, se parará en a cafetería d’a Facultá d’Educazión d’a Unibersidá de Zaragoza (Abda. San Chuan Bosco, 7), buena cosa de chuegos y autibidaz culturals arredol d’a luenga aragonesa dentro de l’ebento titolau «Tardada por a Luenga Aragonesa», en o marco d’as autubidaz de l’Espazio 3E.

Se ferá una amostranza de mosica y instrumentos tradizionals aragoneses, se pararán chuegos y autibidaz cultrals enreligadas todas con a luenga aragonesa y se proyeutarán bels bideos curtos arredol d’a suya amostranza. Tamién bi abrá sorteyos y regalos, relazionaus igualmén con l’aragonés, s’esposará mosica moderna en aragonés y se tendrá una autuazión sorpresa.

Con iste auto, se mirará d’informar y conzienziar en o tocán a la situazión d’iste patrimonio cultural propio d’a nuestra Comunidá Autonoma, en feble situazión y a la que le cal promozión y protezión, como reconoxen organismos y documentos legals nazionals y internazionals, tals como a Carta Europeya d’as Luengas Rechionals u Minoritarias, o Consello d’Europa, a UNESCO, a Costituzión Española y o Estatuto d’Autonomía d’Aragón. Con isto se quiere empentar a reflesión sobre o papel d’a comunidá educatiba en cheneral. y d’a nuestra Facultá d’Educazión en particular, ta guaranzar o esdebenidero d’iste patrimonio.


Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *